اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۹۵۴

حضور کولاکوویچ در سالن انگیزه بازیکنان را بالا برد

حضور کولاکوویچ در سالن انگیزه بازیکنان را بالا برد
سرمربی تیم والیبال شمس گفت: پیکان بهترین بازی خود را ارائه داد. خیلی سعی کردیم قدرت حمله این تیم را کنترل کنیم اما با وجود سعید معروف برای ما بسیار دشوار بود.
۲۳:۲۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد وکیلی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی سختی بود. پیکان پس از شکست‌هایی که خورده بود و تغییراتی که در این تیم ایجاد شد به این پیروزی نیاز داشت و بهترین بازی خود را ارائه داد. خیلی سعی کردیم قدرت حمله این تیم را کنترل کنیم اما با وجود سعید معروف برای ما بسیار دشوار بود.

وی افزود: البته بازیکنان من بد بازی نکردند اما پیکانی ها در دفاع روی تور موفق تر بودند. در ست دوم هم 5 امتیاز پیش افتادیم اما کم تجربگی بازیکنان اجازه نداد این فاصله امتیازی حفظ شود. همین نتایجی که در سه ست مقابل پیکان گرفتیم، با توجه به پتانسیل این تیم بد نیست اما می توانستیم بهتر بازی کنیم.

وکیلی گفت: از سوی دیگر حضور ایگور کولاکوویچ در سالن هم انگیزه مضاعفی به بازیکنان پیکان می داد که به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند عملکرد تیم شمس راضی هستید؟ گفت: خیلی راضی هستم. با توجه به 6 پیروزی که تا کنون کسب کرده ایم، در جدول رده بندی شرایط بدی نداریم و شانس صعود به مرحله پلی آف را هم داریم. صرف نظر از نتیجه، این بازیکنان باید فرصت بازی پیدا می‌کردند. اگر بازی نمی کردند و روی سکو و در میان تماشاگران می نشستند هیچ دستاوردی به دست نمی آوردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین